Strategic Market Research
Stratejik kararlar alırken faaliyet gösterilen
veya gösterilecek pazarı doğru değerlendirmiş olmak en önemli ön koşullardan
biridir. Rekabetin ve rakiplerden daha iyi performans göstermenin anahtarı, öne
çıkan büyüme alanlarını ve pazar trendlerini iyi anlayabilmektir.
Başarılı bir iş stratejisi geliştirmek; işin,
piyasanın ve müşterilerin kapsamlı bir şekilde anlaşılmasını
gerektirmektedir.Sektör ve strateji uzmanlığımızı pazar inceleme deneyimimizle
bütünleştirerek, müşterilerimizin pazara giriş stratejilerini tanımlamalarında
yardımcı oluyoruz.
Uzmanlarımız, müşterilerimizin hedef
kitlelerinin ihtiyaç ve isteklerini etkili bir şekilde anlayarak başarılı bir
pazara giriş stratejisi tasarlamada geniş deneyime sahiptirler. Farklı iş
stratejisi modelleri için gerekli olan önemli parametreleri, geçmiş performans
verileri ve araştırmalarımızla tanımlayabiliyoruz.
Ayrıntılı pazar çalışmaları ve
pazara giriş stratejisinin geliştirilmesinde aşağıdaki konularda öngörüler
sağlayarak size yardımcı olabiliriz:
• Endüstri analizi – mevcut durum ve gelecek
görünüm,
•
Pazar segmentleri, büyüklüğü ve büyüme potansiyeli,
•
Hedef pazar analizi,
•
Rekabet analizi,
•
Müşteri segmentasyon analizi,
•
Talep etkenlerinin dinamikleri ve sonuçları,
•
Rekabetçi görünüm – müşteriler, rakipler, tedarikçiler,
•
Servis ve ürün farklılaştırması,
•
Pazara giriş için yeni bir iş modeli seçme,
•
Endüstri düzenlemeleri ve vergilendirme,
•
Pazara giriş alternatiflerinin analizi, greenfield projeleri, satın almalar,
ortak girişimler veya yerli yatırımcılarla ortaklıklar,
•
Yatırımlar ve getiriler üzerine hesaplamalar,
•
Belli seçeneklere dayanarak detaylı uygulama planlarının geliştirilmesi.